Колекційний мікроавтобус Volkswagen T1 Samba Bus,  що зійшов із конвеєра в далекому 1966 році, перетворили в електромобіль. Про це повідомляє пресслужба компанії.

 На зміну 44-сильній оппозитній бензиновій "четвірці" прийшов безшумний 83-сильний (61 кВт) електромотор. Він має крутний момент 212 Нм, що більш ніж удвічі перевершує можливості рідного ДВС із його 102 Нм.  Автоматична трансмісія має 5 режимів: P, R, N, D і B. Режим В дозволяє водієві збільшити енергію від рекуперації при гальмуванні. Максимальна швидкість e-BULLI обмежена електронікою на позначці 130 км/год, що на 25 км/год більше, ніж у оригінального Т1 з ДВС. Привід здійснюється на задні колеса, а літій-іонна батарея має енергоємність 45 кВтг. За допомогою потужного зарядного пристрою (50 кВт) поповнення батареї до 80% її ємності займе всього 40 хвилин. А повністю зарядженій батареї вистачить, щоб подолати до 200 км. Шасі моделі повністю переробили для поліпшення комфорту поїздки. Спереду встановили "многоричажку", а ззаду використовуються пружинна підвіска амортизаторами, якi можно регулювати. Також автомобіль забезпечили сучасної рульовою рейкою і більш ефективною гальмівною системою з вентильованими дисками на всіх колесах.

Volkswagen e-BULLI

 

Volkswagen e-BULLI

Volkswagen e-BULLI

Volkswagen e-BULLI