94-річний творець літій – іонної батареї здійснив  ще один прорив, який привернув  увагу експертів у галузі.

 

            "Джон Гуденаф, винахідник літієвої батареї, розробив перший повністю твердотільні гальванічні елементи", - сказав  виконавчий голова  Alphabet Inc.’s Ерік Шмідт в Твіттері у вівторок. Претензії Гуденаф апро те, що його нові елемент батареї мають в три рази більше щільності енергії ніж в  сучасних літій-іонних акумуляторів та є "перспективним", - вважає колишній головний виконавчий директор Google.

  

Нове і більш потужне покоління акумуляторів може бути виконано повністю зі скла, згідно з висновками Гуденафа і його команди дослідників, опублікованій у Великобританії Королівського товариства хімії. Вони зберігають і передають енергію при температурах нижчих, ніж традиційні літій-іонні акумулятори і можуть бути зроблені, використовуючи великі в світі запаси натрію.

«Результат дослідження може бути безпечний та з низькою вартість твердо тільні пластини які мають  величезні можливості ємності енергії і тривалий цикл життя та підходить для живлення всіх електричних дорожніх транспортних засобів або для зберігання електроенергії від вітру або сонячної енергії», - рецензія дослідників в журналі « Енергетика та екологічні науки.»

Зберігання енергії розглядається як ланка в процесі переходу на без вуглецеві технології. Батареї можуть заповнити прогалини живлення від переміжної сонячної та вітрової енергії. Компаній, в тому числі Тесла  і Фольксваген націлилися на літій-іонні технології, щоб вступити в нове покоління автомобілів.

Дослідження, проведене Гуденафом  і його командою, які працювали в університеті штату Техас в Остіні, а також в університеті міста Порто в Португалії, був обумовлений "терміновим" зменшенням споживання викопного палива і боротьби зі зміною клімату.

На разі дослідники працюють над декількома патентами та прагнуть співпрацювати з виробниками батарей "для розробки і тестування нових матеріалів в електричних апаратах і пристроях зберігання енергії", - йдеться в заяві університету Техасу.

"Шлях від лабораторії до заводу дуже довгий", - сказала Юлія Аттвуд, аналітик Блумберга. “Деякі технології стикається зі значними труднощами, коли їх намагаються впровадити  Це може бути деякий час, перш ніж ми бачимо ці матеріали в електричних транспортних засобів або накопичувачах".

Дивлячись в минуле бачимо що пройшло близько 11 років, щоб його літій-іонний прориви комерціалізувався .

"Ми вважаємо, що наше відкриття вирішує багато проблем, які притаманні сьогоднішній батареї," говорить Гуденаф.